Dagens kampmåltid

Heisann dere! Da var det søndag og matchday for min del. Jeg har akkurat spist og skal begynne å skifte, etter jeg har postet dette innlegget. Dagens kampmåltid er kylling- og pastasalat i pesto. Kampen er klokka fire mot Skrim, i Charlottenlund-hallen. Jeg spiser alltid det siste måltidet før kamp, tre timer før kampen starter, to timer før oppmøte. Men da er det et skikkelig måltid også, som holder meg mett leenge. Før spiste jeg to ristede brødskiver med peanøttsmør og syltetøy, to timer før kamp, det funket det også, men forandring fryder. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg steker en kyllingfilet og koker opp en god dose pasta. Etter at pastaen er ferdig vender jeg inn 1-2 ss pesto. Kutter det jeg ønsker av salat blander alt sammen. Topper med fetaost, pinjekjerner, oliven og avokado i terninger. Kunne spist det hver dag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin dag! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg