Fisefin dame

Fredag da dere!!

Jeg kom hjem fra siste håndballtrening før hælja for litt siden, fikk dusja og stelt meg og spist pasta med kylling og pesto til middag, med siste episode av Sex&City foran meg på skjermen. Det ble en lang setning du, like lang som denne uka har vært. Jeg har ikke heelt helg enda, jeg skal nemlig jobbe på Downtown i natt, men likevel kjenner jeg helgefølelsen bruse inni meg. Og jeg skal nyte vakta mi med MASSE snacks. Nei det er løgn. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv, men jeg har med meg en boks med persimon. Ye you heard me (det er en frukt for de som måtte undre). Og en Burn da seff, skal holde meg for god for å sovne på jobb. Til vanlig har jeg med masse smågodt, men sannheten er at jeg får så vondt i magen av å bare sitte og proppe i meg de greiene, så det er rett og slett ikke verdt det. I hvert fall er det mer verdt det å snavle godis når du kan ligge hjemme i sofaen og fise når det passer deg. Nuf said. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg og denne frukten ønsker dere en AWESOME fredagskveld! Vi blogges i morgo ♥

5 kommentarer
    1. Hei, jeg så nettopp innlegget ditt fra 2012 og lurte på hvordan man får bort sånne klistersår som du hadde. Skal spille kamp klokken sju, så trenger svar før fem:)

    2. Hei, jeg spilte den kampen klokken sju. Nå er sårene mye værre.. jeg kunne ønske du tok litt mer vare på meg som faktisk gidder å lese denne bloggen og kommentere? Skuff…

    3. Hei, jeg spilte den kampen klokken sju. Nå er sårene mye værre.. jeg kunne ønske du tok litt mer vare på meg som faktisk gidder å lese denne bloggen og kommentere? Skuff…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg