En turbulent start på uka

Heisann dere

Sorry fraværet. Fikk en dårlig start på uka da jeg ble stuck på Gardemoen med håndballaget etter tap mot Rælingen på søndag. Ikke nok med at vi hadde en dårlig dag og gikk på et kjedelig tap, men for hver ekstra time som gikk mens vi ventet på å få fly hjem i uværet, ble det liksom mer og mer gnidd inn. Likevel var vi heldige som i det hele tatt kom oss hjem i løpet av natten og ikke måtte ta inn på hotell og ta tog hjem dagen etter. Vi var det siste flyet som landet på Værnes, flyene foran oss måtte snu på grunn av været. Det var noe helvetes turbulens rett før landingen, så jeg trodde ikke vi kom til å lande, but we made it. Og det var superdigg å legge seg i senga si klokka halv tre på natten.

Men det var nok grunnen til at det ble en litt slow start på uka og jeg ikke har kommet helt i bane før nå. Ukens spørsmål kommer litt senere enn planlagt. Dagen i dag startet brått med frokost og en basisøkt klokka åtte, hjemom en tur for å spise og sovne på sofaen, før jeg turet av gårde til skolen klokka tolv og rett på håndballtrening klokka fem. Nå sitter jeg hjemme, nydusjet og spiser svenske kjøttbullar i joggisen. Digg da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg