Babysteps

Hei dere!

Jeg begynner å føle meg litt bedre, noe jeg er livredd for å skrive fordi jeg har ikke trent ordentlig enda (EN UKE uten trening nå, CRAY), så jeg håper bare ikke alt kommer tilbake så fort jeg løper 20 meter og må starte from scratch igjen. Men jeg trente litt styrke i morrest og skal prøve meg på håndballtrening i dag og se hvordan det går. Tar et skritt av gangen. Jeg undres over de som ikke trener i hverdagen. Jeg dømmer ingen seff, jeg blir bare fascinert over at noen ikke vil gi rom til den gleden som trening kan gi. Og jeg sier det bare, de som har et guffent forhold til trening, de har ikke trent riktig i forhold til sine individuelle behov. Toppidrett, fitness og ekstremsport er ikke for alle, men det finnes en eller annen form for trening for alle og enhver, enten det er pulsspinn en gang i uka, en skitur eller en lett styrkeøkt etterfulgt av en time yoga med venninnene, bare det å holde seg litt i aktivitet. Gjør det til en positiv del av hverdagen og ikke en byrde! 🙂

Etter morgentreningen min kjørte jeg innom Katrine, som jeg ikke har sett på typ 2 måneder. Vi spiste lunsj/frokost, drakk kaffe, leste litt og catchet opp. 

Processed with VSCO with f2 preset

Ha en fin dag! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg