Impulskjøp og andre skoledag

Hei! 

Dag 2 med forelesning i år overstått. Nytt fag og ny foreleser, som jeg fikk et bra inntrykk av. Jeg startet på skolen halv ett i dag også, noe som ga meg mye tid fra morgenen av. I dag klarte jeg å beregne tida mye bedre, eller egentlig for godt, noe som igjen er ganske dårlig beregnet. Så dårlig beregnet var det faktisk at når jeg så meg selv i speilet som en siste sneakpeak før jeg skulle heade av gårde til skolen og så at noe ikke stemte, så bestemte jeg meg for å kjøre og kjøpe meg nye sko før skolen begynte. Jeg har nemlig fått høre det litt for mange ganger i heimen at det ikke er innafor med joggesko når det er 8 minus ute og jeg er ikke så keen på de vinterskoene jeg har hjemme, så da ble det eneste mulighet. 

Da jeg kom på skolen i de splitter nye skoene mine og bladde opp i den splitter nye boka mi om forbrukeratferd, var det jo nettopp det, forbrukeratferd vi skulle snakke om. Det er også det faget heter. Og i dag snakket vi spesielt mye om forskjellen på kvinner og menn når det gjelder shopping. Kvinner er mindre prisbevisst, mindre besluttsom og mer spontan, noe som ofte resulterer i impulskjøp….. Noe skoene jeg kjøpte en halvtime før forelesningen, egentlig var et perfekt eksempel på. Well well. Det var ingen av jentene i salen som var veldig uenig i de påstandene gutta kom med.

Skoene er fra Shoeday, kjøpte de på Tillertorget. Jakka er fra Ganni og buksa er fra Lee, både buksa og skjerfet er kjøpt på Frk.Wickstrøm. 

2 kommentarer
    1. Hola boss lady. Håper alt bra med deg. Du ser bra ut, Jeg håper å møte deg hvis du vil. kos dEg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg