Get it over with

Nå har jeg vært syk i snart en uke, det vil si jeg hadde min siste treningsøkt på tirsdag kveld. Siden den gang har jeg ordnet meg en krok i sofaen på stua, hvor jeg har flyttet inn. Her bruker jeg tiden min på å spise varme blåbær og appelsinbåter, drikke varm te med honning, og vitaminvann ut av martini-glass (eller cosmopolitan om du vil Carrie). Det er sånne ting som jeg fort blir lei av å gjøre. Jeg er way past the lei-stadie nå. Jeg blir stressa fordi jeg går glipp av så mye trening, ikke at jeg tror det kommer til å gjøre så stor forskjell, men det sier jo litt når vi ikke tar et par dager fri i juleferien engang. Jeg måtte stå over sesongens første kamp for CSK i dag, mot Gjøvik. Heldigvis vant de uansett! Jeg er ikke dødssjuk, bare forkjøla, men jeg har erfart at om jeg vil bli frisk kjappest mulig, så er det bare å holde seg i ro lenge nok. Jeg gikk gjennom akkurat det samme for akkurat et år siden, i januar og endte opp med å stå over to kamper fordi jeg spilte den første for tidlig. So let’s just get this over with. I morgen skal jeg kjøpe meg ingefær og sitroner og get waisted på ingefærshots. 

Bilder fra en annen tid

4 kommentarer
    1. hvor mange timer trener du i uka? og hva trener du?
      spiser du godteri og lignende? eventuelt hvor ofte?
      Hadde blitt veldig glad for svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg