En liten uke fri

Da er det januar igjen, et heelt år ligger foran oss. 365 dager på å fortsette å gjøre de samme dumme, artige og sprø tingene som vi ikke fikk gjort oss ferdige med i 2017. Jeg begynner på skolen igjen neste tirsdag, så jeg har en liten uke med fri før den tid. I går kveld hadde gjengen en skikkelig hangover chillekveld, med all snacks og crappy food vi kunne finne og høytlesning av gleden med kjeden som Maja fikk to eksemplarer av i julegave i fjor hehe. Jeg har forresten begynt på Sex & the City på HBO. Har jo sett filmene og flere episoder på tv, men aldri sett sesongene kronologisk. Serien er jo bare helt herlig. Så jeg ble sittende oppe med dyna i sofaen og kakerester litt for lenge i går kveld/natt. Kom meg heldigvis opp på trening i morrest til klokka åtte. Og nå sitter jeg her i samme stil som i går kveld, bare med Anna med meg i sofaen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Yeah, I wish you the success to take them down. A good luck you will need. Honestly, don’t lie – go for walking at middays. Vitamin D, etc., you know : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg