De siste dagene

Hei alle nissebarna <3333

Lenge siden sist! Jeg har vært til fjells og feiret jul med familien, og kom hjem 2.juledag for å fortsette julefeiringa med gjengen min. Jula har vært fantastisk, bare kos og avslapping med brettspill og julefilmer. Og spising da, ikke minst. Har spist så mye feit julemat at jeg tror jeg er lei til neste jul nå. Da vi kom hjem fra hytta på tirsdag var det bare å kjøre rett innom Peppes for å bryte mønsteret med en deilig pizza, før det ble vors med jentene + Markus, hjemme hos Nora og videre derfra til byen. 

I dag startet derimot håndballen opp igjen, med første trening klokka ni i morrest. Noe som sto i sterk kontrast med de foregående dagene… Men men thats life. Nå er jeg ferdigtrent og har tenkt meg til byen en tur med noen girls. Here some picccs 4 U.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen bilder fra hytta og de siste dagene ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Måtte bare hive med det bildet over her hahah, alle i hver sin julegenser da.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og outfiten andre juledag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg