A day to remember

Jeg kan ikke tro at jeg har juleferie! Det er mye diggere enn jeg hadde sett for meg i starten av dette semesteret. Jeg tenkte at deltidsstudie ikke kom til å bli noe stress, men det blir jo alltid det. Skippertak er et kjent begrep. Jeg har tross alt hatt tre eksamener i desember, så noe walk in the park har det ikke vært. Men i dag er jeg hvert fall utrolig glad for at jeg er ferdig med alle eksamenene og kan dra hjem og se en julefilm etter morgentreninga, og ikke dra rett på skolen. Btw så må jeg bare meddele at jeg tok min aller første ordentlige pullup i dag på trening!! Haha det høres kanskje ikke så sjuki ut, men for meg er det det. Jeg har drevet og kjedet meg ihjel med 10 reps pullups i lilla strikk leeenge uten å føle noen fremgang. Så for noen uker siden gikk jeg ned til svart strikk og 5 reps. Og i dag tok jeg min aller første uten noe strikk jippi #proudofmiself #slowlyprogressing

Så nå sitter jeg og koser meg med havrepancakes og feirer juleferie + 1pullup. Jeg skal faktisk sette på Brigdet Jones nå, åååh koselig. 

Til disse (perfekte) havrepannekakene brukte jeg:

3 egg

60 gram havregryn

1 ss cottage cheese

1 most banan

kardemomme, kanel, bakepulver

Ha en strålende dag dere! 

4 kommentarer
    1. Ååååå, så gøy!!!! Sitter her og skal snart ta meg ei treningsøkt og ble motivert og inspirert av at du klarte en 🙂 Ha en veldig god juleferie, Mathilde 😀 Juleklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg