Ukens spørsmål

Hvem studerer barnevernspedagog? Kunne du fått personen til å skrive litt om hvordan det er? Har veldig lyst til å studere det selv 🙂

Ida studerer det.  “Det e morsomt og interessant. Litt krevende til tider, men føle æ får utfordra mæ på ting æ vanligvis ikke e så komfortabel med.” – Quote Ida. 

Hva er VIP avdelingen? forskjellen på det og nede på 3t?

Det er en egen avdeling for de som betaler ekstra for personlig trener eller har betalt for VIP-medlemskap. Forskjellen er basicly at det ikke er så mange folk der og at det er litt mindre selvfølgelig. 

Do u have a boyfriend? If yes, what is his name?

Nope <33

Funnet deg ny bil?

Jaa, får den i løpet av uka eller neste uke wihu

deltar du på gruppetimer?

Ikke veldig ofte, men det hender seg når jeg har fri fra håndball. Jeg var mye oftere før, da likte jeg tabata, Ukas økt på Ilsvika og pulsstep veldig godt. 

Får du Gratis ting i 3t shop og mat og slik på 3t?

Hm nei jeg betaler for mat og sånt i kassa, men har en rabattprosent. Også har jeg samarbeid med 3T-Shop gjennom bloggen da, så får noe derfra. 

Kan du fortelle litt om hvor du tok piercingene dine??

Hvor i landet eller hvor på kroppen? Haha. Tok i øret, den ene ovenfor tragus, hvor det er vanligst å ta, og den heter rook eller daith. Og den andre (ringen) heter orbital. Jeg tok den på en piercing-sjappe på Heimdal. Sykt sjabalabba-jalla. Fikk veldig følelsen av at det kom til å bli det siste jeg skulle gjøre i dette livet. Men overlevde da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du virker som en skikkelig morsom og kul jente!! Du fikk meg faktisk til å gjøre et litta comback på håndballbanen! Angrer ikke et sekund! Men jeg lurer på om du kan vise hva du får i julekalenderen din hver dag?

Utrolig koselig å høre! Tusen takk for det ♥ Jeg og Pernille får gave annenhver dag, og det er kanskje ikke så spennende å se. Vi får en del nødvendigheter som vi har ønsket oss, som shampoo og balsam, hårspenner, proteinbarer, sengetrekk og ja alt mulig egentlig haha. Men jeg kan vise dere hvis det kommer noe funny. 

Veldig randomt, men lurer på om du kjenner Johannes Høsflot Klæbo? eller har møtt han eller noe siden dere bor i samme by hehe

Han gikk idrettslinja en klasse over meg på Heimdal videregående, så jeg vet godt hvem han er, men kan ikke si jeg kjenner han. 

Hvilket 3T senter er din favoritt?

Rosten, så kommer Ilsvika

Kan du fortelle litt om hvor mye du tok i de ulike øvelsene på testinga?

Uhh jeg husker dårlig, men jeg tror jeg tok 67,5 kg i frontbøy, 60 kg i benk oog 47,5 eller 50 kg i frivending i hvert fall. Skal oppdatere dere mer neste gang. 

Har du mål om landslaget? Vet du vil bli så god som mulig, men er det noe du jobber mot?

For meg handler det veldig om å ta et steg om gangen og ikke ha det for travelt. Det er klart det er fint å ha store ambisjoner og mål, men sånn som ting er nå så er ikke landslaget mitt store mål. Først er det å bli god nok til å spille i eliteserien. 

Hvor er jumpsuiten fra? 🙂

Bikbok! Utrolig comfy og diigg til under 500-lappen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe dere lurer på til neste gang?

18 kommentarer
    1. Når du spiller håndball, foretrekker du parkettgulv eller sånn belegg? Eller merker du ikke noe forskjell?

    2. Kunne du hatt en vlog på ei vanlig hverdag eller vlogweek?
      Kunne du har fortalt mer om hva du studerer og hvordan det er å kombinere den med håndballen?
      Kan du og Pernille har sister-tag ?

    3. Kommer det ofte folk opp til deg og vil ta bilde eller slå av en prat, og hva syns du om det?
      Handler du mye på ebay eller wish o.l.? Ev. hva – og kan du ha en ebay haul eller innkjøpsvideo snart?
      Har nettopp begynt å følge deg sånn ordentlig, og må si jeg liker deg!

    4. Syns å huske du nevnte at en i gjengen studerte ergoterapi? Isåfall hvem og hvor krevende syns den personen at det er?

    5. Hei! Liker veldig godt at du har spørsmålsrunde. Har et til spørsmål å føye til:
      Jeg går siste året på videregående har blitt veldig motivert til å utvikle meg til å bli en bedre håndballspiller. Den eneste måten å gjøre det på er å trene, trene og trene. Problemet mitt er at tiden ikke strekker til. For i tillegg til å trene typ 2 ganger om dagen så må jeg på skolen og gjøre lekser (har også ambisjoner om å prestere godt på skolen) + hverdagslige ting. Vet jeg må prioritere noe fremfor det andre, men er så usikker for aner ikke hva jeg skal gjøre etter vgs… Har du noe råd og veiledning? Thanks

    6. Hvilken bil har du kjøpt deg?
      Hvilken bil kjører foreldrene dine?
      Min Tante hva barnevakt for deg når du hva mindre.☺️ Så hun kjenner foreldrene dine godt.

    7. Siden dere er en såpass stor vennegjeng, har dere noen gang vært rett for at noen utenfor skal føle seg ekskludert?
      For eksempel da dere gikk på vgs eller når dere spilte håndball?

    8. Blir foreldrene dine noen ganger sure fordi du lager så mye mat? Foreldrene mine blir ofte sure på meg fordi det blir så mye oppvask og at jeg på en måte spiser to middager om dagen

    9. den piercingen ovenfor tragus heter forward helix, bare så du ikke gir feilinformasjon til leserne, ligner veldig på rook. men rook er inni ørebrusken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg