Vellykka julebord

Heisann, god mandag morgen! Jeg håper og tror at dere har hatt en bedre morgen enn meg. Uansett om dere mistet bussen på vei til skolen, er på jobb og skal være der i åtte timer, eller what ever. Mandagen blir ikke blåere enn min. 

Jeg var jo på julebord på lørdagen, med Byåsen. Det var så morsomt haha, guuri. Et alle tiders julebord. Jeg, tro det eller ei, holdt herrenes tale, noe som kan være noe av grunnen til at det ble inntatt litt vel mye vin (både før og etter talen), noe som igjen har sammenheng med denne usedvanlige blå mandagen. Julebordet bydde på god mat og drikke og morsom underholdning. Utover kvelden bestemte noen av jentene oss for å ta turen innom byen da, for å sjekke forholdene der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dis was me. Før ulykken. Haha neida, joda. 

Uansett, det som skjedde da var at jeg og Maja skulle løpe til en taxi for å kjøre til byen. Vi løp over en isbelagt vei i stiletthæler og med en høy nok promille til at jeg ikke husker at vi tryna som feen. Men det gjorde vi altså. Tryna. Skikkelig. Så jeg begynte rolig å blø fra ansiktet, men det brydde vi oss ikke noe særlig om haha. Vi satt oss i taxien, hvor taxisjåføren bare så sjokkert på meg og spurte om han skulle kjøre oss til legevakta. Vi forsikret han om at det ikke var nødvendig, men fikk tak i et plaster. Så dro vi på byen da, på Studio. Det var veldig morsomt (fikk jeg høre), wish I remembered something 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De som følger meg på snap (mathildeholc) har vel fått med seg hvordan jeg ser ut. Noe som minner om TCMN etter en tur på byen for noen år siden. Bildet til høyre er meg på byen. Bildet til venstre er meg i morrest. Så det fortsetter bare å hovne opp og blir blåere og blåere haha. 

Ukens spørsmål kommer straxx, just so you know

11 kommentarer

Siste innlegg