Juleferien nærmer seg

Heii! Da er jeg ferdig med 2/3 eksamener og har bare en innlevering igjen, som skal leveres den 15.desember. Den siste uka har gått i et kjør med skole. Jeg hadde jo hjemmeeksamen på tirsdag, og en eksamen i går. Nå føler jeg endelig at jeg kan puste med magen og kjenne litt på juleferie. Jeg har ikke tenkt meg på skolen i dag, men en tur til byen for å prøve å få gjort unna litt julegaver. I helga skal jeg blant annet på julebord med Byåsen og pepperkakebaking med jentene. 

Ettersom jeg har levd i en joggedress med fett hår og uten sminke de siste dagene, skal jeg spare dere for det synet og heller gi dere noen throwbacks. Mimrer tilbake til LA tidligere i år. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan står det til med eksamener hos dere?

7 kommentarer
    1. Fine bilder! Går på vgs, så har tentamener bare. Ferdig med alle, men venter en stor biologiprøve 😀 Kos deg i helga! 🙂 Klem

    2. Fine bilder!
      Lurte på om du kunne laget en “hverdagssminke video for nybegynnere” der du kan vise hvordan påføre sminken, hvor man kan kjøpe produktene osv. Lurte også på om du kunne vist oss en litt finere sminke for jul og nyttår, og andre festligheter 🙂

    3. Enig med personen over! Hadde likt å få se en hverdags-sminkevideo! 🤗 Og en «favoritter i klesskapet video» også !!! Her går eksamenene på løpende bånd og under middels bra dessverre.. men snart er det JULEFERIE!! 😍

    4. Har tentamen i samfunnsøkonomi på fredag og er dritstressa over den, men jaja til hælja skal jeg til åååreee med russegjengen fra skolen min! Lykke til på den siste eksamenen din – og med innleveringa!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg