Hjemmeeksamen

Sjallabais

Nå har jeg litt høl i hue etter å ha sittet med hjemmeeksamen i åtte og en halv time. Eller, det er en stund siden nå faktisk. Men jeg føler meg fortsatt litt tappet for krefter. De som kjenner meg vet jeg har en tendens til å være dårlig på å disponere tid, noe som passer seg dårlig på hjemmeeksamen. Du har liksom så mange timer at det kjennes litt chill i starten, så ender du opp med å sitte å vugge på stolen 20 minutter før innleveringsfristen, fordi du holder på å tisse deg ut, men ikke kan la 30 sek go to waste. Thats me. Men jeg fikk levert. Det kjennes helt greit, men man vet jo aldri. Jeg svarte forresten på eller-oppgaven, om lederrollen. Vi får velge mellom enten og eller

Jeg satt på et kontor på 3T-Rosten og skrev oppgaven, noe som funka fint. Da jeg hadde levert oppgaven dro jeg hjem, tok på meg kjeldressen og møtte Anna, Martine, Hanna og Johanna for å gå en lang tur i det vakre vinterværet og få luftet hodet litt. Det var digg det. Vi gikk laangt.

Jeg må også nevne at jeg har ansvaret for byåsen elite sin snapkonto i de neste dagene (byaasenelite). Dere må bare gå inn og followe byåsen sin snap hvis dere vil det ♥

Ha en fin kveld! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg