Eksklusiv rabattkode på 2XU i dag

Hei sann! Jeg lovte dere at jeg skulle prøve å få tak i en rabattkode til dere på 2XU, og det har jeg fått til! Som dere vet så elsker jeg tightsene fra 2XU. Det gjorde jeg lenge før jeg ble sponset av dem, noe som også er grunnen til at jeg er så heldig og blir sponset av dem. Jeg kjøpte meg to 2XU-tighser i 2013 og de har vært mine faste treningskompanjonger siden, haha (jeg bruker dem fortsatt). 

Jeg bruker størrelsen Small Tall, gjorde det da og nå. Jeg føler tightsene former seg veldig etter kroppen. Jeg har jo obviously lagt på meg siden 2013 og blitt større både her og der (jeg var jo en skinny bishh), men bruker fortsatt samme størrelse. Det er kanskje derfor jeg elsker bruke de tightsene når jeg løper, fordi de sitter som støpt på kroppen.

Rabattkoden er MATHILDE2XU og gir 25% avslag på alle tightsene HER.

Den gjelder kun i dag, 3 desember – så det lønner seg å bestille i dag! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fikk denne i posten i går, luuuv it. #spons #reklame

7 kommentarer
    1. Veldig randomt, men lurer på om du kjenner Johannes Høsflot Klæbo? eller har møtt han eller noe siden dere bor i samme by hehe

    2. Du virker som en skikkelig morsom og kul jente!! Du fikk meg faktisk til å gjøre et litta comback på håndballbanen! Angrer ikke et sekund!
      Men jeg lurer på om du kan vise hva du får i julekalenderen din hver dag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg