Alt annet enn det jeg burde

Heyyy ho(e) hehe lol. Må unnskylde min dårlige humor i åpningsreplikken. Har lært på skolen at førsteinntrykk er viktig, så å starte innlegget med å kalle dere for hoes er lite rutinert for en markedsføringsstudent å være. But but, til tross for at jeg sitter på et grupperom på skolen og leser til eksamen er jeg i godt humør. Og det er jo fint. Som dere skjønner så går dagene til eksamenslesing, jeg har eksamen på tirsdag og torsdag neste uke, så det er intet annet å gjøre enn å sitte med snuten i pensum. Likevel tar jeg meg tiden til å gjøre mye annet enn akkurat det…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var jeg på skolen fra tidlig på morgenen av med mine to studybuds, Markus og Martin. Klokka ett begynte jeg å miste konsentrasjon så jeg ringte Katrine og spurte om hun ville være med på 3T-ilsvika for ei koselig økt <3 Det ville hun selvfølgelig. Fikk forresten STRENG beskjed (neida haha) om å nevne at hun klarte challengen som jeg og Maja hadde på sist videoblogg, den med pinnen. Den som Maja IKKE klarte, bare for å gni det litt ekstra inn. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg og katy har gjort “matching nocco and outfit” til en intern tvangstanke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter treningsøkta dusjet jeg på senteret og kjørte tilbake til byen for å spise middag på restaurant med mimmi, beste og Pernille klokka fem. Vi spiste på Benja Siam, en søt og hyggelig Thai-restaurant med masse god mat. Jeg spiste biff i sursøtsaus. Etter middagen kjørte jeg rett hjem og ble henta av Markus, så tilbragte vi kvelden på date <3 neida, vi var først på Kolstad-kamp, deretter så vi Byåsen-Utleira, mine to favorittlag i 2.divisjon ♥ Klapper når alle scorer jeg da. Da vi kom hjem var klokka halv ti, så da var det bare å spise fjorten knekkebrød og legge seg. Neida spiste 3. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg tilbake til lesinga, ha en strålende dag videre! Hang in there, det er fredag OG første desember i morgen!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg