Å grue seg = å glede seg

Heisann folkens!

Nå har jeg gitt meg selv to fridager på rad fra blogging (!) beklager at jeg ikke har varslet om det, dere har sikkert vært kjempebekymret og savnet meg sjuki mye. Hehe neida, dere har vel bedre ting å finne på dere også. Grunnen til fraværet mitt har rett og slett vært at jeg har hatt alt for mye å gjøre, både med trening og skole. Det er jo eksamenstid, så det sier seg selv at lesing tar opp mye av dagen. Og når jeg ikke har vært på skolen eller hjemme og lest, har jeg vært på trening. 

Denne uka har vi hatt tester på Byåsen, alt fra tunge styrkeløft til eksplosive kast og hopp, og i dag er siste test-dag med diverse snacks som lengdehopp, hurtighet og sist men ikke minst bip-test ♥ Jeg har kjent litt på det de siste dagene, med tanke på disse testene og eksamen, at det er mye å grue seg til. Men jeg liker å tenke at jeg gleder meg mer til jeg er ferdig med bip-testen og eksamen, enn jeg gruer meg til selve gjennomføringen av det. Det er kanskje jævlig der og da, men enten så går det bra, eller så går det over. Med den måten å tenke på er det, for hver ting man gruer seg til, også noe å glede seg til! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så opp med hue og ikke se så nedfor ut, det er snart jul!!!! :):):)

Stay tuned, i kveld kommer det videoblogg! 

3 kommentarer
    1. kan du dele resultatet av bip testen? Blitt spennende å følge med på disse bip testene dine haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg