Treningsglade barn

Heisann hoppsan

Endelig fredag, er det ikke digg? Dagen min startet med en treningsøkt på 3T med Maja, mens resten av Byåsenjentene er på vei til Hviterussland for å spille match i Europacup i helga. Vi trente eksplosiv styrke, ettersom begge har egne kamper i helga. I tillegg prøvde vi ut noen rare, artige ting. Jeg tok med kamera så vi filmet litt, får se hva jeg gjør med det haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi skiller mellom tunge bein-økter og eksplosive. Den eksplosive biten fokuserer mer på hurtige bevegelser og kortere avstand når det kommer til knebøyen. Som dere ser på bildet over så går vi ikke veldig langt ned, vi har heller på flere kilo. 

Jeg kjørte 6 reps x 3 på 70 kg, Maja på 90 kg. Dette er en av øvelsene, og også den som ser mest normal ut. Det er en del rare øvelser også haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På bildet over kjøres det hopp i trapbar (som er den greia jeg holder i, hvis noen skulle lure). Jeg hopper med beina strak først og lander i den stillingen dere ser på bildet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter økta dro jeg hjem, så litt Iskrigerne på Sumo og spiste lunsj før jeg kjørte ned til byen for å fylle på vippeextensions. Jeg setter på vipper på Browrehab til flinkeste Lena ? Skal vise dere resultatet senere, men nå må jeg stikke på håndballtrening, før fredagskvelden ringes inn med jentekveld etterpå. Vi blogges, ha en nydelig fredag! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. Jeg er altså så imponert over alt du får tid til. Inspireres virkelig av hvor strukturert og målbevisst du er!!

    2. Gjerne vis mer av trening! Er veldig motiverende!! Hvilke øvelser du kjører til de forskjellige dager. Kanskje i en video og?

    3. Bonsoir 😉 excuse Moi je t es tromper mais, tu es ma prefere 🙂 suis Un peu comme Papa 🙂 desole, mais ca serait cool Un rdv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg