en svindyr lunsj

Heiiii

Nå sitter jeg på skolen, fortsatt i ekstase over å ha vunnet kahooten i sistetimen. Jeg sitter og knasker knekkebrød, banan og sjokomelk som oppladning til trening om en time. Da jeg var i kiosken og skulle kjøpe sjokomelka i stad, gikk jeg rundt med bananen min, som jeg hadde med meg hjemmefra, i hånda. Så mannen i kassa bare “heihei, da var det en sjokomelk, en banan..”  og jeg bare “eeh nei den hadde jeg med meg” liksom sykt stressa i frykt for å måtte betale typ åtte kroner ekstra, før mannen fortsatte “..en macbook og en iphone hehehe” og jeg da skjønte at han tulla med meg og ramsa opp alt jeg hadde i hendene. Så da lo vi godt og det er det mest spennende som har skjedd i dag. Jeg har nemlig vært på skolen fra HALV ÅTTE i morrest til nå, med andre ord ikke en veldig spennende dag. Meen det er fredag i morgen så det er bare å henge i og få ting gjort før helga kommer.

Bukse fra Levis, regnjakke fra Samsøe

Dette er meg når været er bipolart og ikke klarer å bestemme seg for om det er vinter eller høst. Det regner i det ene øyeblikket og snør i det andre. Dermed ender jeg opp som en ispinne i regnjakke. Nå har jeg tatt fram parkasen for å si det sånn. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg