hits

Mine mltider #2

Heisann hoppsan. Da tenkte jeg komme med episode to i serien om mine mltider. Sist gang viste jeg dere mltidene mine i lpet av en mandag, denne gangen blir det dagen i dag, alts en tirsdag. Forskjellen p mandager og tirsdager er at jeg har forelesning p mandag og ikke p tirsdag, ellers er de ganske like, med en treningskt om morgenen og en hndballkt p ettermiddagen. 

Men den lille forskjellen, alts om jeg er p skolen eller ikke, pvirker faktisk kostholdet mitt biittelitt. Nr jeg vet at jeg skal vre borte hele dagen tar jeg med meg matpakker (og/eller kjper mat der jeg er) og har relativt grei kontroll. Er jeg hjemme p kjkkenet og leser derimot.. 

07.30 - Jeg hadde p vekking ti p halv og fant fram treningstights og t-skjorte som jeg la fra meg p badegulvet, fr jeg subbet til kjkkenet i morgenkpa mi og lagde meg frokost. Det ble noe lignende det dere ser p bildet under, alt det samme egentlig bortsett fra Noccoen. Dette er mine to favoritt-mslier, begge er selvflgelig glutenfri. Jeg tar litt av begge, topper med cottage cheese, melk og banan. Dette er express-varianten, nr jeg ikke har tid til havregrt. 

Treninga var p Olympiatoppen med laget, basiskt med fokus p mage/rygg og tying. Den varte fra tte til halv ti ca. 

09.30 - Etter treninga kjrte jeg hjem og hev i meg en banan og en liten sjokomelk p veien, mens det dalte ned sn og jeg hrte p Juleradioen. Har litt blandede flelser nr det gjelder julemusikk fr 1.desember egentlig..

10.00 - Etter en kjapp dusj var planen lese til eksamen, men frst mtte jeg fylle p med nring. Jeg lagde meg en omelett av to egg, litt ost og grnnsaker og to brdskiver med rket laks.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12.00 - P denne tiden begynner jeg kjede meg noe s til de grader mens jeg leser. Dette skjer hver gang jeg leser hjemme. S jeg begynner titte rundt p kjkkenet i hp om finne noe godt tygge p. Jeg er jo ikke sulten, bare kjeder meg. Disse barene Oatie er veldig ste og gode. De er laget av dadler, er fri for melk, ntter, sukker og gluten. Det ble et snt stykke, en kopp med kaffe og ii pre. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14.00 - S var det p tide med mere mat haha.. Hres ut som det eneste jeg gjr er spise. Jeg hadde hndballtrening klokka fire s da er det viktig f i seg noe mat fr den. Jeg lagde meg en havregrt med cottage cheese, kanel og sukrin.

Hndballtreninga var med CSK, forberedelser til morgendagens kamp mot Viking, den varte fra fire til halv seks. 

18.30 - En time senere satt jeg med middagen foran meg. Laks, potet, stekte erter, rotgrnnsaker og kesam. 

21.00 - Det er dagens mltider s langt, men klokka er bare ni s vi fr se om det blir noe kveldsmat senere. Hper dere likte innlegget! Og husk at det er dere som har bedt om at jeg skal vise mltidene mine, det er ikke meningen legge fram dette som noen fasit eller som et forsk p vre noen kostholdsveileder av noe slag. Jeg lytter bare til min egen kropp, p samme mte som dere m lytte til deres ♥ Ha en fin kveld videre.

5 kommentarer

Hei Mathilde. M vre serist du er ikk noe tulle md ;-) liker veldig godt innlegget ditt ;-) kos dg :-)

Elsker disse innleggene!!!

S mye godt! Liker snne innlegg, er utrolig lite kreativ i matveien s dette var fin inspirasjon!:D

fr s masse inspirasjon av d, credz at du klare velg sunnere alternativa (selv flyg p butikken og tar med m en melkesjokoladeplate hvis har stsug). digge innleggan her! fortsett med dem<3

Hvor har du kjpt Oatie-barene? :)

Skriv en ny kommentar