Kul i caps

hallo i luken 

Mandagen er her og jeg har ingenting å blogge om. Jeg dro hjemmefra klokka åtte i morrest, på trening og har vært på skolen hele dagen – drukket iskaffe, spist luksuslunsj fra salatbaren på Rema og lest – helt til rushtrafikken begynte og jeg da bestemte meg for å ta del i den <3 ender alltid opp i rushen <3 Nå har jeg middagen (laks og potet) godt planta i maggan og sitter her og lurer på hva jeg skal blogge om. Det fine med blogg er at du bare kan begynne å skrive det du tenker, så plutselig har du et innlegg, selv om innlegget kanskje får en karakter 2-. 

MEN selv om teksten er dårlig kan jeg krydre denne blåmandagen med noen bilder av meg selv iført en spenstig caps. Den er, som dere ser i veluur, noe som er kuult nå om dagen. Den er også i min favorittfarge, burgunder-ish. Den er fra Frk.Wickstrøm, her, råstilig spør du meii. 

Jakken er fra Scotch & Soda.

Ha en fortsatt fin mandag, dere! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg