Snikksnakk

Hei sann!

Jeg tenkte å prøve ut ukens spørsmål igjen. Jeg har drevet med månedens spørsmål i ny og ne en stund, men jeg klarer liksom ikke å gjøre det til en rutine. Dessuten er det ofte jeg svarer på spørsmål i kommentarfeltet, men det er jo ikke alltid dere går tilbake og sjekker hva jeg har svart. Hvis jeg heller svarer på spørsmål en gang i uka, så kanskje dere tar dere tid til å spørre mer i kommentarfeltet også. Jeg svarer på denne ukens spørsmål i løpet av helga, når uka nærmer seg slutten. Så hvis dere lurer på noe nå så bare fyr løs. Ha en fortsatt fin fredag! 

Processed with VSCO with p5 preset

18 kommentarer
    1. Hvordan opprettholder du motivasjonen til å rekke alt du skal ila en dag når det er mye skole, trening, ha med mat, osv?
      Hvilke blogger leser du jevnlig?
      Kan du ha flere oppskrifter av sunnere matretter?
      Hva er dine topp tre styrkeøvelser?
      Hva er dine topp tre matretter?
      Stå på, du er så rå! <3

    2. Får du noen gang dårlig samvittighet hvis du spiser noe usunt?
      Hvor ofte spiser du proteinbarer? Har du noen gode å anbefale?

    3. digger bloggen din! 🙂 hvordan går det på kjærlighetsfronten, har du kjæreste? hvem i gjengen din har og har ikke kjærester?

    4. Har du vurdert å flytte fra Trondheim?
      Tjener du mye på bloggen?
      Hvilke fag tar Thea og Martine på Gløs?
      Favoritt spisested i Trondheim?
      Hva synes foreldrene dine om bloggen?
      Paris vs London?

    5. Hvor liker du best å spise ute i Trondheim?
      Eier foreldrene dine alle 3T sentrene?
      Hvilke blogger leser du fast?
      Tv-serier å anbefale?
      Hva ønsker du deg til jul? Trenger tips til egne ønsker!
      Hvilke treningstightser liker du best? Jeg sliter personlig med at tightsene sklir ned under økta.
      Det hadde vært gøy om fu kunne svart på videoblogg!
      Mange spørsmål, men håper du kan svare på noen av dem 😊

    6. Ble byåsen-jentene som er i landslagsdiskusjonen skuffet over å ikke bli tatt ut til VM? Btw, gratulerer til Marit! Veldig fortjent:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg