Oppladning til bortekamp

God morgen alle fine! I går kveld var jeg hos Sanne med masse herlige jenter. Kanskje dere så henne på Eventyrlig Oppussing på tv3 denne uka btw, hehe? Vi hadde det i hvert fall veldig koselig med nachos og brus, og vin for noen, og vodka for de som dro den enda lenger og ville ute på byen. Etterhvert kom det flere girls og ble med på festen xD Brusen ble på de som skulle jobbe på DT, de som var hangover fra dagen før og de som hadde håndballkamp dagen etter (altså i dag), det var heldigvis ikke bare meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hanna, Andrea, Sanne, Stine og Johanna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er da på vei til Oslo nå. Helt nøyaktig sitter jeg i bilen på vei til Værnes med macen i fanget og risikerer å bli bilsyk haha. Jeg skal til Oslo og spille kamp mot Aker. Kampen er ikke før klokka seks, i Njård-Hallen, så det blir en lang dag. Ønsk oss lykke til! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Lurer på hva du tenker om håndballfremtiden? Vil du fortsette å være lånt ut til Charlottenlund, og hva tenker du på lang sikt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg