Komfortable jeans

God søndag! Her på Heimdal snør det altså litt i dag. Det kommer og går, så jeg og mamma kom oss ut da det var relativt fint og ikke noe nedbør, for å ta litt bilder. Jeg tenkte å vise dere noen nye jeans jeg prøver ut. De er fra merket Bianco og selges på Frk.Wickstrøm. De er uuuutrolig comfy, altså beyond noe jeg har prøvd før. De ser ut som jeans, men kjennes ut som sweatpants. 

Ettersom de er så stretchy kan man gå ned noen størrelser. Jeg har 36 i disse, og må sikkert ha 40 eller mer i vanlig jeans. Jeg synes det er vanskelig å finne bukser som passer meg, ettersom jeg har en ganske smal midje, men store lår og rumpe. Så når buksen passer i beina, er den ofte for stor i midja og omvendt. Jeg tror jeg kunne hatt 34 i disse buksene også, for den sklir litt ned, så jeg må bruke belte. 

(sponsede lenker)

Lyse jeans fra Bianco, str. 36 → Frk.Wickstrøm

Mørk blå jeans fra Bianco, str. 36 → Frk.Wickstrøm

Jakke fra JOTT → Frk.Wickstrøm

Skjerf fra Tif &Tiffy → Frk. Wickstrøm

Sko fra Sketcher → 3T-Shop

Hva synes dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg