Groundrules

Hei sann dere! Fikk litt forskjellig respons på min spontane godteristreik. Noen syntes det var en god ide og ville henge seg på, for andre var det uaktuelt. Jeg respekterer begge reaksjonene! Fikk en kommentar på at det må være lov å spise godteri i ny og ne, spesielt når man trener mye. Og tro meg jeg er helt enig, må bare understreke at dette ikke er noe langvarig eksperiment, og at jeg ikke gjør det for å bli tynnere !:) eller gå ned 2 kilo !:), men at det kun er fordi jeg synes det er morsomt med en utfordring. Dessuten finnes det jo så mange morsomme sukkerfrie alternativer nå, som jeg får testet ut. 

Her er lista jeg og Anna satt å kladdet på da vi bestemte oss for dette, haha. Vet ikke om vi har dratt dette for langt jeg. Det er ingen fasit, bare en kladd altså, om dere skjønner noe av det i det hele tatt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har altså sagt at alt av proteinpuddinger, is uten sukker og proteinbarer er innafor! Og så fikk jeg gjennom at sjokomelk er greit, fordi det er bananens partner i min treningshverdag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her får dere et innblikk i den glutenfrie skuffa på kjøkkenet her hjemme. Masse artige greier der altså. Både barene fra Barebells og Nutrilett er good to go. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så får vi se da hvordan dette går! Stayyyy strong

4 kommentarer
    1. Hola boss lady 😉 er veldig fornøyd med kroppen din 😉 du er sterk 🙂 du imponerer alle som følge meg. Stay strong 😉

    2. Trener du på 3t gratis? Hvor ofte trener du på 3t og når? Trener du noen ganger nede kanskje vi sees en dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg