hits

Matpakkemestern

Hei! I dag har jeg vrt liiitt i koma, fordi jeg sto opp undvendig tidlig i forhold til det jeg trengte. Vi kom ikke hjem fr sent i gr kveld, vi landet vel 23.40 og jeg var ikke i seng fr en time etter det. Men det var totally verdt det nr vi kom hjem med 2 poeng!! Vi vant 21-25 mot Frde etter en skikkelig slitekamp. Det var gyy, og n ligger vi faktisk verst p tabellen i 1.divisjon(!)

I dag hadde jeg da p vekking halv tte, sto opp, pakket en bag med treningsklr, mat til en hel generasjon og skolesaker, og tok del i den bermte rush-trafikken p vei til byen. Jeg kom omsider fram til 3T-Midtbyen og tok beinkta mi der. Jeg har egentlig litt angst for trene blant mennesker (litt er muligens en understatement), for etter at 3T-Rosten bygde ut en egen PT-avdeling i tredje etasje, s har jeg nesten bare trent der. Men samtidig liker jeg jo kaste meg sjl utafor komfortsonen til tider ogs, og da er det lite som slr ei real beinkt i all offentlighet for min del. Etter det dro jeg p biblioteket og jobbet med litt skole med gutta boys som jeg skriver eksamensoppgave sammen med.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et tips til matpakke i ukedagene er havrepannekaker! Fyr opp ei stor rre en kveld og stek s du har til flere matpakker. Det er lettvint og skikkelig godt.

I disse pannekakene hadde jeg 2 modne bananer, havregryn og melk, 3 egg, kardemomme, kanel og bakepulver. 

Som dere ser prvde jeg med Prim p, noe som derimot ikke anbefales i matpakken. Alt for av med mellomleggspapiret haha. Flte meg som den dusten i forelesninga som spiste pannekakene alene mens Primen l igjen i matboksen. Brunost blir enklere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en strlende dag videre! 

4 kommentarer

Du er utrolig effektiv! <3

Kunne du postet et innlegg om hvordan en dag for deg ser ut time for time og samt ogs kanskje legge ut en god benkt?:) velser du som regel gjr for tha booty

pliiis flere treningsprogram/velser + ulike intervallmetoder!

hvor mye melk og havregryn?

Skriv en ny kommentar