Denne fredagen

Hei dere! I dag er det freeeedag, men ikke hvilken som helst fredag, fredag den trettende you guyz. Så vær litt forsiktig i dag da, ved mindre dere ikke engang er en liten smule overtroisk, da er det ingen grunn til å bekymres seg. 

I går gikk dagen min i ett. Jeg dro fra morgentrening og rett på skolen, hvor jeg glemte av macen så jeg ikke fikk blogget, så dro jeg på trening igjen, håndball denne gangen, og så var jeg hjemme i sju tida. På vei hjem stakk jeg innom butikken og kjøpte inn til kylling -og pastasalat, så kom Moa og Maja på sen middagskos. Vi så blant annet håndballkamp, Tertnes-Vipers, som ble spilt på onsdag. 

Don’t mind den grønne brusboksen som står på bordet. Maja bare måtte ha en Urge. Liksom serr, drikker folk Urge? Jeg trodde det bare var for de som gamet World of Warcraft og Call of Duty osv

 

Dagen i dag har gått relativt rolig for seg fram til nå. En trist nyhet ble lagt på bordet i gruppechatten. En av jentene måtte avlive verdens snilleste hund i dag på grunn av sykdom, og det er så ubeskrivelig trist når sånne ting skjer… Den hunden har vært et familiemedlem i jentegjengen siden vi var bittesmå, og han var gift med Mia (hunden min) haha ah, utrolig at vi blir så knyttet til disse små dyrene.. ♥ 

På grunn av det som har skjedd tar jeg hennes vakt jobber jeg for henne i natt. Derfor har jeg nå stått på kjøkkenet og laget litt av hvert av mat for dagen. Skrubbsulten som jeg var kjørte jeg på og bakte proteinrundstykker til lunsj og tunfiskpizza til kvelds, samtidig. Rundstykkene er laget av 1 pakke cottage cheese (420g i think?), 70 gram havregryn, 1 egg og 1 ts bakepulver. 

Pizzaen tenkte jeg å ha med på jobb i kveld. Jeg drar rett fra håndballtrening til jobb, så jeg må forsåvidt ha den med på trening også. Derfor må jeg lage den ferdig såppas tidlig på dagen. Oppskriften kan jeg legge ut i et innlegg hvis noen er interessert! 

Mmmm

Hvordan har deres fredag 13. vært så langt?

6 kommentarer
    1. hei boss lady 🙂 chiller hjemme 😉 tenker seriøst på mitt fremtid 😉 kan bare natur 🙂 vet ikk når det bli ok med drømmen som jg ønsker mg 😉 kos dg 🙂

    2. Er ingen gamer men urge er verdens beste brus?!?!? Fysøren er så sykt godt iskald haha. Men personlig forbinder jeg urge INTENSE med gamere. Den er ute av produksjon da heldigvis

    3. jeg sliter sykt med å spise sunt, men er nå på dag 2 med sunn mat/kuttet ut godteri. Men jeg får søtsug, og da hjelper det ikke med frukt. Bruker å lage havregrøt, men det er jo ett måltid og alt for mettende. HAr du noen tips til sunn snacks? Da mener ikke jeg havre muffins elns, men noe litt kjapt.. Også lurer jeg på om du har kontroll over proteininntaket ditt på en dag eller er bevisst på det? Svar gjerne i eget innlegg eller ukens/måndens spørsmål! Leser ikke svaret om du svaarer i kommentarfeltet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg