Konsert-tirsdag

Heyyoo

I kveld er det Future-konsert, og jeg gleder meg!! Jeg har håndballtrening fra fem til halv sju som vanlig, men jeg klarer da å smette inn ei litta konsert i mellom slagene skal dere se. Jeg får dusje og ordne meg i hallen og kjøre avsted der det skjer. Thea, Martine og Louise skal også, så jeg møter de på vors hvis jeg rekker det før konserten starter. Jeg skal selvfølgelig ikke drikke, ettersom jeg har kamp i morgen, så jeg blir sikkert den eneste edrue på konserten. Neida haha, jeg får bære de som trenger å bli bært hjem jeg da :)))) Give me a call if u need help! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke fra Junkyard, jeg har jo en greie for fargerike klær, så da falt valget på denne kule jakka fra Reebok med røde armer. Jeg fant ikke akkurat denne på nettsiden, men trykk på linken og se en som er liitt mindre fargerik.

Bukse fra Mango

Sko fra Skills

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flere som skal på konsert i kveld?

2 kommentarer
    1. Boss lady ;( kos dg på konserten ;( sette pris 🙂 skulle være der, men jg spare min energi for dg 😉 kos dg 😉 true love never die 😉 je ferai une follie pour toi 😉

    2. Hei! Var du for noen år siden Totally spies på Halloween? Isåfall hvor fikk du tak i kostymet? Har du noen gode råd for hvor man kan få kjøpt det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg