Tacorester?

Hello, god mandag!! Dagen min startet med en digg havregrøt klokka halv åtte og styrketrening med laget en halvtime senere. Dagens økt besto av:

Frivending med overstøt 4×4 (40kg)

Frontbøy 5×4 (45kg)

Bulgarsk utfall med stang 8×3 per fot (40kg)

Ettbeinsstrakmark 8×3 per fot (35kg)

Tåhev (40kg) + ankelhopp 10×3


Jeg hadde egentlig tenkt å dra rett på skolen, men fjerne matti her klarte seff å glemme igjen posen med rene klær hjemme. Så kjørte jeg hjemom, fikk i meg en god lunsj og kjørte avgårde til forelesning klokka 10.30. Tips til dere som har igjen tacorester fra helga – lag en tacoomelett 🙂 Enten med eller uten kjøttet. Jeg liker den best med bare grønnsaker. 2 egg og litt melk/vann er basen, så er det bare å peise på med favorittene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fortsatt fin kveld, vi blogges! ♥

2 kommentarer
    1. Hei boss lady 😉 sånn mat jg digger god frokost 😉 kan vi møtes før drømmen kommer 😉 si det jg forstår 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg