Vinneren av Future-billetter

God morgen!

I dag er det lørdag og jeg skal til byen med mamma og Pernille klokka 11, okei det ble nettopp utsatt en halvtimes tid ser jeg, for her sitter jeg nydusjet, usminket, med frokosten min, i en stor t-skjorte og chiller. Men ja jeg skal til byen i hvert fall, til tross for et helvetes regnvær, but but koselig læll. 


Nå tenkte jeg å avsløre vinneren av billettene til Future-konserten. Den er jo på tirsdag, så det var vel strengt tatt på tide. Vinneren ble Hanna Wirum Rød !! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin lørdag!

4 kommentarer
    1. hoola boss lady 😉 gos søndag til dg 🙂 enjoy Your day 😉 friend for life 😉 vi blogges kanskje 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg