Dagen i dag – jorda rundt på 12 timer

God dag folkens! Klokka har rundet fire og arbeidsfløyta på NRJ har blåst ut som et tegn på at arbeidsdagen er over. Jeg derimot befinner meg sånn ca halvveis i den uvanlig godt planlagte dagen min. 

Jeg sov skikkelig dårlig i natt fordi jeg konstant drømte at jeg hadde glemt å pakke til en sydentur med familien. Så når de “kom hjem fra jobb” og jeg skulle være ferdigpakket, så stresset jeg til tuuuuusen for å klare å pakke ferdig alt på fem minutter, noe jeg seff ikke ville klart for en million kroner. Jeg våknet kanskje fem ganger helt svett, gang på gang fordi jeg ikke hadde pakket og løp rundt i huset som en gærning. En av gangene jeg våknet husker jeg at jeg tok meg på halsen for å kjenne pulsen min. 

Utslitt etter natten våknet jeg halv ni – spiste frokost, pakket ferdig en bag full av treningsklær og mat ↓↑(3 lefser med skinke og ost, 1 kyllingsalat, 2 Skyr, 1 kanelbolle og minigulrøtter) og dro på trening med laget. Vi hadde styrkesirkel med ulike styrkeøvelser på overkropp (medisinballkast i vegg med rotasjon, kast stor ball i vegg i sittende posisjon, slyngeøvelser) + fotarbeid (korte intervaller med vendinger osv) 20/40, altså jobb i 20 sek og pause i 40 sek. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter treningen kjørte jeg til BI og hadde forelesning fra 12.30 til 15.15, og nå sitter jeg her og nyter en kaffe og rester fra kanelbolledagen i går. Jeg har håndballtrening klokka fem, så jeg blir bare sittende her fram til da. Etter håndballtreningen skal jeg på åpningen av en ny vintage-butikk her i Trondheim; Sarah Panter. Og etter det skal jeg ute å spise med min brother from another mother Katrine xD Hvis dere har noen tips til kule restauranter i Trondheim, typ ikke Graffi, så gi meg en heads up! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi bloggez babes 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg