Favoritt-tights og fargerik mat

Hei sann dere! Håper dere har hatt en fin tirsdag så langt. Jeg har vært på trening og ellers sittet hjemme og gjort litt skolegreier. Jeg har et arbeidskrav som må leveres innen fredag, så det er greit å bli ferdig med det i god tid. Nå sitter jeg med min andre havregrøt for dagen i fanget og slapper av med litt Modern Family før håndballtrening. 

Dette er meg gla og fornøyd etter treninga i morrest. Jeg dro også innom matbutikken på vei hjem og handlet inn litt til uka. Denne tirsdagen er denne ukens mandag for meg. Rakk ikke tenke i går. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tightsen er som dere sikkert ser fra 2XU, som er mitt favoritt-merke for treningstightser, NO DOUBT. Jeg har seks 2XU tightser, og alle i størrelsen ST (altså Small Tall). Den passer perfekt. Den er lang nok i beina og stram nok til at den verken glir opp eller ned, sitter som støpt. Som dere skjønner så er dette min nye favoritt, jeg har den samme i blå også, men fargen her er bare smashing. Bestill den HER og få gratis frakt ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er innkjøpet fra matbutikken, som resulterte i en fargerik og sunn lunsj.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer
    1. Hei, passer denne tightsen til jogging OG legday? Eller er den mest tilegnet en spesiell form for trening synes du

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg