Good vibes only

DET ER FREDAG (!!) Bare gode vibber på en dag som denna vel. I Trøndelag er det sol og finvær. Jeg er ferdig med dagens første økt, sitter nå på kjøkkenbenken og spiser ferskt brød med egg og kaviar (undervurdert kombo blant unge) og ferskpresset appelsinjuice, mens jeg hører på my fav song atm do re mi av Blackbear <3 Alt av Blackbear er egentlig favs (I miss the old you også). Ettersom jeg nå sitter i koseshorts og en sliten bralette, så slenger jeg med en outfit fra forrige helg. Dere husker den festen jeg var på, til Moina? Vel, den hadde et artig tema, “identitetskamp”. Så vi skulle kle oss ut som oss selv, slik vi streber for å være eller slik andre streber for å være. Liitt vanskelig å forklare merker jeg nå. Men det var uansett artig. Mye forskjellig som kom på festen for å si det sånn, blant annet den stereotypiske BI-studenten med dress, og den stereotypiske Dragvoll-studenten med ullgenser og Fjellreven-sekk. Selv kjørte jeg den stilen jeg helst skulle kjørt hver dag. 

Jakke fra Livid Jeans

Bukse fra Umbro

Genser fra Necessary Clothing

Bh fra Reebok HER i medium

Bag fra Reebok Classics, fant den i kjelleren

Jewlery fra Glitter

Ha en fin fredag! 

6 kommentarer
    1. Hei matholck 😉 god søndag til dg 🙂 Don t be afroid 😉 you are my fav ✊ take care 😉 husk å blogge 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg