Everydaycookies

Hei sann! Det var noen som ønsket seg oppskrift på cookies’ene jeg så ubevisst fristet dere med i går. Jeg tok seff bilder i prosessen (you know me), derfor er det no prob å dele den med dere. Inspirert av Linda Stuhaug lagde jeg brownie-cookies, som fint kan nytes denne lille-lørdagen, uten dårlig samvittighet. 

De er superenkle å lage, smaker nyydelig og er ikke tilsatt noe tullball. Disse må dere prøve!

Oppskrift under bildet. 

Dere trenger:

6 dadler 

70 gram nøtter (jeg brukte 35 g valnøtter og 35 g mandler, dere kan fint bruke de nøttene dere liker)

30 gram bakekakao

litt salt 


Miks alle ingrediensene i en god blender eller med stavmikser, til du får en tykk og klissete masse. Del opp deigen i så store biter som du ønsker kjeksene. Jeg fikk seks medium store cookies. La dem stå i ovnen på 180 grader i ca 7 minutter. 

Selv om det kan være vanskelig å holde seg – vent med å servere dem til de er helt avkjølt, da er de best. 

Noen som ble fristet til å prøve?

4 kommentarer
    1. J ai pas dit mon dernier mot boss lady 🙂 Je vois tout et je c est ce que les gens attendent de moi 😔 skal det 😱🍀 j ai peur 😏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg