Den perfekte hverdagsoutfiten

Hei dere!

I morrest spiste jeg en havregrøt til frokost, før jeg dro på trening med laget klokka åtte og hadde den vanlige basisøkta vi bruker på tirsdager. Etter det har jeg vært hjemme og lest litt og bakt sunne browniecookies mmm. Konemateriale or whattt??? Just sayin. Neida xD

Vi har hatt fri fra forelesning hittil denne uka, men det er bare tirsdag, så det blir nok noen turer til skolen de neste dagene. Men det er helt greit, spesielt når jeg har fått et så fint sett fra Frk. Wickstrøm som passer perfekt til skolen. Egentlig passer det perfekt uansett om man skal på jobb, skole eller what ever. Er det noe jeg hater så er det å sitte i forelesning i tighte jeans, da føler jeg meg seriøst fanget. Så jeg har ekte kjærlighet for kule joggedresser og behagelige sett. Comfy & cool at the same time. 

Genser HER 

Bukse HER 

Jeg har både genseren og buksa i L. Det finnes også i svart (genser HER og bukse HER)

Hva synes dere om settet?

8 kommentarer

Siste innlegg