Føltes som en seier

Hei dere! Håper helga deres har vært fin og at dere er klare for en ny uke. Min helg har vært ganske innholdsrik. På fredag var det rolig tacokveld og The Voice med jentene. På lørdag var jeg på fest til Moina, som dere kjenner fra før. Han hostet tidenes hjemmefest med sånn 100 stykker invitert, så det var utrolig gøy. Jeg kunne dessverre ikke være der så lenge, ettersom jeg hadde kamp i Oslo på søndag. Man kan ikke være på så mange forskjellige plasser til en og samme tid, even tho I wish. 

I går reiste vi til Oslo om morgenen. Flyet gikk klokka tolv, kampen var klokka seks og flyet hjem gikk kvart på elleve, så det ble en del dødtid både før og etter kampen, og en laang dag. Men det er alltid verdt det når man kommer hjem med poeng. 1 poeng? 2 poeng? potato, potato. Det kjentes ikke så viktig, det føltes som en seier selv om stillinga ble 32-32. En sinnsykt spennende og tempofylt kamp. Elsker slike kamper, selv om de er så nervepirrende at jeg holder på å klikke. Og det var det flere som gjorde ↓ haha…

Halvblotting av enkelte her, men jaja det er vel ikke så farlig haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg