Tester nytt treningssenter

Hei og god kveld i stuggu! Til vanlig på mandager så har jeg styrketrening med laget om morgenen før skolen, men i dag begynte jeg plutselig tidligere enn vanlig, så økta måtte vente til etter skolen. Fire trivelige skoletimer gikk unna, og heldigvis hadde ikke alle fått med seg at skoledagen begynte tidligere enn vanlig, så mengden med folk i forelesningssalen var kraftig redusert.

Etter skolen styrtet jeg en Nocco og mannet meg opp til min første styrketrening på 3T-Midtbyen. Jeg har vært der på gruppetimer før, men ikke alene bare jeg og treningsdagboka mi. Jeg føler meg litt ukomfortabel i den situasjonen, å trene på ny plass, med bare fremmede rundt meg, og litt er vel strengt tatt en understatement. Jeg trener til vanlig opp i PT-salen på 3T-Rosten, og der er det bare de samme gode personlige trenerne med noen nye kunder her og der, men ellers har jeg full kontroll. Så i tillegg til at jeg var litt skjelven fra før av da jeg begynte økta mi, så tok det ikke lang tid før jeg innså at jeg hadde glemt hårstrikk, og ble gående rundt som om jeg hadde veldig lyst til å vise frem den nye hårsveisen min. Katrine kom til slutt som en reddende engel i jobbantrekket sitt (hun jobber i resepsjonen) og holdt meg litt med selskap. Det viste seg å være veldig greit å trene der da, så det anbefales å ta turen! Kanskje jeg skal prøve ut resten av sentrene våre også hmm. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Meg på vei til trening ↑

Meg på vei fra trening ↓ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter håndballtreningen i kveld dro jeg og resten av byåsenjentene på kveldsmat hos Oxygen Design og LYKT. De inviterte på ferskt Byåsenbrød (som blir solgt på Kiwi framover) og visning av filmene vi spilte inn sammen i sommer. 

Helena, Maren, Maja og mei ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg