Søndag og guttebesøk

Hei sweeties ♥ Søndag må være den diggeste dagen i uka. Jeg jobbet i natt, så jeg sov lenge i morrest. Etter frokost kom Markus og en milly-kompis av han, som studerer på BI med oss, hjem til meg for å gjøre ferdig en innleveringsoppgave vi har sammen. Dette fikk plutselig søndagen min til å høres mindre digg ut, men det var ikke noe stress. En ting er om man dusjer håret, maler trynet, kveler låra inn i et par jeans og setter seg på BI og jobber på en søndag. Det er stress. Men i joggisen, med en kald cola og to kompiser, så trives jeg. Så vi fikk gjort ferdig oppgaven og satser på å få den godkjent. 

Ellers så er det ny uke i morgen. Nye muligheter til å gjøre kule ting. Håper vi får masse tid til å henge sammen. Hvis dere har noen ønsker om hva dere vil se av hverdagen min denne uka, så skader det ikke å legge igjen en comment ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Vil gjerne høre mer om håndballen og trening og kosthold generelt!😊😊
      Syntes det er kjempeinteressant å høre om!

    2. Liker veldig godt når du hverdagsblogger om trening, mat og hva du holder på med på fortiden. Har du noen flere sunne oppskrifter å dele?

    3. Vil gjerne høre mer om hvordan du trener, typ et innlegg med bilder eller en treningsvideo fra en styrkeøkt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg