The place to be

Noe av det beste som finnes er å ha søndagsfølelse på en lørdag, dønn serr. Da blir liksom helga en dag lengre. Grunnen til at jeg har søndagsfølelse i dag er fordi jeg var på bursdag i går kveld, og bursdager gjerne er på lørdager. I går feiret vi vår kjære Nora med våre kjente og kjære, hjemme hos Nora. En god, gammaldags hjemmefest faktisk. Jeg var ferdig på håndballtrening klokka seks, da bursdagen startet, så jeg fikk det jo travelt som alltid. Men kom meg til slutt bortover i finstasen og heiv meg gledelig med på festen. 

Dette var lunsjen min i går, etter morgentrening, og før frisørtime, hvor jeg multitasker på høyt nivå med spising, serie og lakkering av negler. Det ble ganske travelt i går også, ettersom jeg dro rett fra frisørtimen på håndballtrening, og rett hjem for å ordne meg til bursdag. Men jeg fikk klippet meg, kortkortkort =))) Tenkte jeg skulle spare ut nå og prøve en look med langt hår og pannelugg, meen jeg klarte seff ikke vente på det, så nå ble det heller kort hår uten pannelugg. Lenge leve ubesluttsomhet. 

I dag har jeg, Maja og Markus hatt studiedag hjemme hos meg med diverse energidrikker og potetgull som hovedinntak. Og nå skal vi lage nachos før jeg og damen drar på jobb, Downtown is the place to be to night ppl. Bloggez 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg