Bubble trouble

Jeg synes det er litt artig å følge med på motetrendene som kommer og går. Og ny årstid betyr alltid nye trender. Det er selvfølgelig noen som går igjen, men også en del nye. Så ut i fra det jeg har sett er mønstre som egentlig passer dårlig sammen, men som merker som Gucci og Moschino får til å fungere likevel, fortsatt i heten. Strikkegensere er ofc et av høstens it-plagg, og den “lille, store” boblejakken, som helst da skal være knæsjrosa, rød eller oransje. Jeg går som vanlig ned i kjelleren for å sjekke om jeg finner noen skatter, før jeg går til innkjøp av noe som helst. Foreldrene våre var jo unge på den tiden som i aller høyeste grad inspirerer dagens trender. Og der nede, i mammas skattkammer, fant jeg den originale boblejakken, som var bare liitt større enn jeg hadde planlagt i hodet mitt. Men dette var mamma sin, jeg fant pappa sin også, og den var bare ekstremt huuge. 

Selv om denne ikke har noen knæsj farge synes jeg den er råkul, også det at det er Polo by Ralph Lauren gjør den enda kulere. Likevel sitter det langt inne å ikke gå tilbake på Carma og kjøpe den knæsjoransje boblejakka fra Ganni jeg prøvde i forrige uke. Jeez den var fin. 

Hva synes dere om jakken? Too much of the good stuff?;-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg