Fredagskvelden sin det

Hei, god kveld! Klokka er snart åtte og en større andel av det norske folk sitter sannsynligvis klar med fredagstacoen, The Voice og vennegjengen eller familien, klar for å senke skuldrene og ta i mot helga med åpne armer nå. Vel, jeg er ikke helt der enda. Jeg skal nemlig kjøre avgårde til håndballtrening om noen minutter. Til vanlig har jeg håndballtrening klokka fire på fredager med Byåsen, men i dag trener jeg med CSK, og da ble det en sen fredagskveld. Men det går da helt greit når håndball er livet si. Jeg skal spille kamp med dem på søndagen, så da er det fint å ha litt trening sammen først. 

Treninga er ferdig klokka ti, så daa skal jeg kjøre innom nærmeste Remabutikk og kjøpe meg en glutenfri Ristorante (og jeg må huske en pakke ob, skriver det ned her fordi jeg har hørt at det stimulerer hukommelsen bedre å skrive det en plass). Her er meg nå. Ha en fin kveld!! 

Pre workout – ostis (ostesmørbrød) og sjokomelk

Hva er planen deres for kvelden?

1 kommentar
    1. Hola sjefen 😉 skal chiller hjemme 😊 😉 skjer ikk noe spesielt 😉 skal se titanic i kveld, bli aldri lei o ser jack and rose 😉 kos dg du er min best 😉 one day 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg