Mc Gyver ute å kjører

Halla! Nå sitter jeg på skolen med to kompiser og skriver en eksamensoppgave. Innleveringsfristen er i desember og vi har allerede fått den utdelt, noe som er chill 🙂 tror vi. For da er det jo bare å chillen fram til desember da :).. Ække det vettu. Jeg setter ned foten, nå er jeg 20 år og har for dårlig hjerte til å drive med skippertak. Ok, det var en liten overdrivelse det med dårlig hjerte, skal ikke dra den noe lenger, men dere skjønner hva jeg mener. Det er jo helt jævlig å sitte dagen før innleveringen med koffeinsjokk, en overflorert almanakk full av gjøremål du må stryke ut fordi du ikke rakk å gjøre dem, og en uferdig eksamensoppgave. Plis la det ikke bli meg. 

Bare en ting å gjøre for å unngå det, nemlig å starte allerede nå. Så i dag har vi kommet oss til skolen, (på en dag hvor jeg faktisk ellers har fri, må nevnes), og sitter her på et grupperom med iskaffe og kjeks, og sniffer litt på oppgaven, samtidig som lommeboka tømmes av parkeringshuset hvor bilen min står parkert. Jeg lurer på om jeg må finne på en annen ordning for parkering her altså, fordi det eer så dyrt. Men jeg er intet bussmenneske, takler det svært dårlig, så om jeg eventuelt må leie meg en parkeringsplass i nærheten av skolen. Pling på hvis dere har noen forslag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers så ser jeg litt ut som Mc Gyver på håret for tiden. Har planer om å la panneluggen vokse ut igjen, og da må jeg leve livets glade dager fremover med en sånn sveis som dere ser på bildene. Jeg går inn i en periode med mangel på kreativitet, så jeg vet ikke hvordan jeg vil se ut på håret, meen det finnes vel verre ting å bekymre seg over. Tar uansett gjerne i mot tips der også ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tips til parkeringsløsning og/eller hårfrisyrer? Bring it on ♥

5 kommentarer
    1. Hei! Har et (kanskje) dumt spørsmål, men hvilken øyenbrynspenn bruker du? Hvis du bruker en da.. 🙂 Har akkurat samme hårfarge som deg, men sliter med å finne en som er lys nok for brynene, de ender alltid opp som alt for brune…
      Håper du kan svare, hadde blitt evig takknemlig!

    2. Du kler pannelugg helt vanvittig mye! Få som ser så bra ut som deg med pannelugg! Så klipp den! Neida gjør som du vil! Synes bare det er så fint på deg! Ha en strålende dag! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg