Kjøper ubrukelige klær

Det ble ikke mye tid til shopping i Ungarn, men den siste dagen vi var der fikk vi trippet litt rundt i butikker i Budapest, og jeg fant meg to fine ting på Zara. I tillegg så slenger jeg med en dritdigg joggebukse jeg kjøpte på G-Max i går. Skulle egentlig ikke ha noe spess på G-Max, men jeg var med Maja for å kjøpe noen kompresjonssokker, og da fant jeg meg en grønn skatt (svak for militærgrønne ting).

First, en hvit skjorte. Den er veldig stor i armene, noe jeg liker, i tillegg til at du kan kneppe opp armene på to ulike knappenivåer. 

Second, en sommerkjole/hverdagskjole med knyting i midja. Denne kjøpte jeg bare fordi jeg syntes den var fin, bortsett fra det er den helt ubrukelig. Haha for real tho, strikket i armene er ALT FOR stramt. Så jeg må komme meg inn og få ut det strikket på en eller annen måte før jeg kan bruke den

Så til slutt, masse hat for at jeg fokuserer masse på rompe sikkert 🙂 Neida vi er ferdige med det eller? Tenkte bare å vise frem denne buksa fra sin mest flatterende side. Som sagt dritdigg joggebukse fra Puma. 

6 kommentarer

Siste innlegg