Endelig helgefølelse

Hei babes! Godt med helg, eller hva? Jeg hadde på en måte ikke helg forrige uke, ettersom vi kom hjem fra Ungarn på mandagen, og en ny uke startet før jeg fikk noen form for helgefølelse. I går hadde jeg egentrening fra morgenen av, trente for det meste mage/rygg, for å ikke bli kjempetung i beina i helga. Min oppladning til trening ser dere på bildet under. The Americans på Netflix og havregrøt som for tiden er toppet med banan og ripsbær fra hagen til bestemor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter økta dro jeg hjem, dusjet og pakket med meg en matpakke, før jeg kjørte tilbake til 3T. Jeg og Anna satte oss på et møterom der og leste hver våre bøker, i hvert vårt fag. Jeg elsker at alle i gjengen er i Trondheim igjen, selv om vi ikke går på samme skole og nødvendigvis gjør de samme tingene, så er vi ikke langt unna hverandre, og kan være sammen mens vi gjør ulike ting. Så jeg og Anna satt noen timer der og leste flittig. Resten av kvelden besto av håndballtrening og kosekveld med mine friendz hjemme hos meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg