Runway Awards

Ok, dette var sykt fett!! Og det er helt klart på tide med et nytt innlegg. 

Vi var på bikbok Runway awards der 5 unge lovende designere kjempet om heder, spenn og ære. At de er unge gjør dem ubundne og frie i uttrykkene sine og det fikk vi definitivt se på catwalken. Det var stor variasjon. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marti og Jaff så flotte ut. Jaff med bukse fra tomwood og adidas climacool, Marti i DKNY. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv rocket jeg en snekkerbukse som jeg har fått av Marti over en anorakk fra alexander wang og nikelab airmax plus. yeee

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Må bare si at jeg slet med kamerainnstillingene så endel av antrekkene er nok litt overeksponerte. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ser dere Raske rever. Synes uttrykket de leker med er spennende og ser den retro sporsviben, men personlig er jeg kanskje ikke helt fan. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Michael Olestad vant og han var definitivt min og Marti’s favoritt så det var gøy. Kule cuts og herlige detaljer. Dynamisk fargebruk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Synes forøvrig Kit Wan hadde et veldig spennende uttrykk! ( her må jeg bare beklage for bildekvaliteten altså) 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Olestad med modellene på podiet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er Edda Gimnes, Hun hadde et uttrykk preget av sterke farger med påtrykte detaljer som knapper og beltespenner. Håndverksmessig veldig spennende, men helheten minte meg på et vis om animasjonsserien winx club om noen der ute husker den fra sin barndom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ingen av modellene på runwayen kunne dog ha målt seg med Martine!!

Beklager lite blogging de siste dagene forresten. Det har gått i ett med å få med seg slutten av fadderopplegget tilbake i Trondheim også har jeg jobbet med selskapet hvor vi har vist oss frem på Trondheim Maker Faire og er mitt i en ny ansettelsesprosess hvor alt ansvar ligger på meg, kanskje det kommer noe om det. Nå gå min tid mot slutten, men har kost meg veldig med å få låne bloggen av Mathilde. Ser ut som hun har storkost seg i Ungarn også. Forhåpentligvis får dere et par innlegg til fra meg. Blant annet en herlig dag på Pascal og en titt på Illegal Burger som er helt vill 🙂 

simsalabim 

 

 

5 kommentarer
    1. Liker innleggene dine! Vet du hvor jakken til Martine på det nederste bildet er fra? Den var skikkelig fin 🙂

    2. Read carefully,
      a message for victims of scam/fraud.
      It’s becoming a problem how people are being victimized by scam, sadly enough. But you now have the right to make enquiries, seek proof of any recovery hacker you come across to avoid getting scammed again in the process. When I was defrauded 153k worth of USDT I had, I hired few of the recovery experts I could find, also reported my case, but still there was no positive feedback. Two weeks later I read about BLISS PARADOX RECOVERY in a magazine, doubtfully, I decided to give a trial. I emailed them concerning my issues, submitted the necessary things thy asked me to submit and luckily, stolen money was recovered. But honestly speaking, I never thought of the outcome to be that quick and positive. They actually made it look so easy, they recovered almost 80% of what was stolen. Thanks to them, something too good to be true. I was left no choice but to admit that funds recovery is real. In case you needed any assistance like this, they asked me to share the contact details you can reach out to. Mail: Blissparadoxrecovery @ aol. com, Whatsapp +1 3 8 0 2 0 6 9 7 1 2, Signal No. + 1 7 2 7 6 1 5 9 0 3 0, Telegram: Blissparadoxrecovery
      WEBSITE: https://dev-blissparadoxrecovery.pantheonsite.io/
      Regards,
      Jennifer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg