Fadderullan hei

I dag er dagen hvor BI-studentene går løs på fadderullan og fadderuka settes i gang for de fleste studentene i byen. Noe jeg helt ærlig har grudd meg litt til. Ikke fordi jeg ikke liker å sosialisere meg, drikke øl, være med venner, og ikke ha en bekymring i verden. Det høres jo fantastisk digg ut det, og det høres sykt artig ut å leve livet helt ut som student i Trondheim. I et annet liv ville det passet meg perfekt. Men som toppidrettsutøver må jeg prioritere litt andre ting. Jeg har håndballtrening hver ettermiddag, noe som gjør det litt vrient å være med på vors, og jeg har trening hver morgen, noe som gjør det vanskelig å være oppe så alt for sent. Men jeg skal absolutt prøve å være med på det jeg kan – fram til mandagen, da reiser jeg til Ungarn med laget, på treningssamling, og blir borte til fadderuka er ferdig haha.. Well, thats life, man kan faktisk ikke være med på alt her i livet, selv om man kanskje skulle ønske det. 

Elsker denne flasken fra Casall. For det første er den babyrosa, en farge jeg mot alle odds har fått dilla på i det siste. For det andre er den i glass, noe som er skikkelig på drikkeflaskemoten for tiden. Og for det tredje så er den ikke så stor, så den er perfekt å ha i forelesning (klarer ikke beherske meg hvis jeg har en stor drikkeflaske, drikker opp alt og må tisse hvert kvarter).

Den kommer snart inn på 3T-Shop i ulike farger, jeg skal gi dere en heads up når det skjer! 

Skjorte fra Mango

Bukse fra Levis

Sekk fra Marc Jacobs

7 kommentarer
    1. Åå har akkurat samme problemet med fadderuka + håndball. Det er så kjipt, for er så redd for å ikke bli en ordentlig del av miljøet 🙁

    2. Hei! Tenker du å studere videre etter årsstudiet? Markedsføringsledelse? Og likte du ikke statsvitenskap som du tok i fjor? Spør fordi jeg tror jeg har litt samme faginteresser som deg, og er usikker på hva jeg vil studere 😀

    3. Hei Mathilde. Kan jeg be deg om en tjeneste vet ikke om du har fått det med deg. Men jeg lurer på om du kunne publisert innlegg på bloggen din om denne artikkelen: http://www.tv2.no/nyheter/9302341/
      Du har flere som leser bloggen din og jeg tenkte at dette muligens kan nå ut slik at han kommer trygt til rette. Tusen takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg