BI-studenten

Heisann hoppsan! Da var jeg blitt BI-student da gitt. Første skoledag vel gjennomført. Eller, det var vel egentlig ingen skoledag, men immatrikulering som man så fint kaller det. Det fant sted på Clarion Hotell i Trondheim, og var en fin seremoni med sang og taler. Etter det var det “grilling” utenfor skolen, som med andre ord betydde å stå et kvarter i kø for å få en eplejuice i venstre hånd og en burger i høyre hånd. Det er jo denne dagen det er meningen å gå rundt og mingle og treffe nye mennesker som man videre skaper gode relasjoner til og knytter evige bånd med. Expectations vs. reality. Jeg gikk rundt med fire gutter jeg kjenner fra før av (Markus inkludert), og istedenfor å si hei til de guttene som caught my eye, så swipa jeg dem til høyre på tinder etterpå istede. Great. Jeg har altså fått 0 nye venner i dag, men gleder meg til å se hva morgendagen bringer. Og ikke misforstå, jeg er alltids åpen for å treffe nye mennesker og få flere venner. I dag gjorde jeg en dårlig jobb, så skjerpings. For de som lurer så skal jeg gå årsstudium i markedsøkonomi, på deltid. 

Søta med rødt BI-bånd på arma og en flik av en bæsjepose hengende ut lomma. 

Bukse fra Mango

Jakke fra B-Denim

T-shirt fra Necessary Clothing

Sko fra Skills

Solbriller fra Gucci

Flere som nærmer seg første skoledag? (Flere som begynner på BI og kanskje?)

7 kommentarer
    1. Anonym over: Er du serr?? Det står jo i innlegget. Hun skal studere årsstudium i markedsøkonomi, deltid.

    2. Hola boss lady 😉 takk for hjelp 😉 bilde hjelper alltid. Jeg synes at bloggen din er gjort mye I livet mitt. Genius furious on you girl 😉 kos dg 🙂 be true ;*

    3. Du er rå! Syns det er skikkelig fett at du viser at det er fullt mulig å kombinere jobb(både “ekte” jobb på utested, 3T osv, samt blogg-jobben), skolehverdag OG å satse på en idrett! Du har virkelig sunne verdier og prioriteringer som er superinspirerende for meg hvertfall! JA TAKK til positive og sunne jenter som deg i offentligheten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg