Hjemme igjen og første skoledag

Hei folkens! Jeg beklager at bloggen har blitt satt på vent noen dager. Jeg hadde jo med meg macen på treningssamling i Lillehammer for å blogge derfra, men something came up. Så på lørdag brukte jeg hele dagen på å kjøre bil til Tønsberg, for å spille to kamper for elitelaget som var med på Skjærgårdslekene (Norges største eliteturnering), for så å kjøre tilbake til Lillehammer igjen samme kveld. Jeg rakk så vidt å sitte på telefonen i ti sek på hele dagen, noe som er alvorlig lite for en som ellers er litt eller meget avhengig av mobilen. Men det var veldig gøy å få være med å spille og jeg elsker jo å kjøre bil så noen ekstra timer bak rattet med høyttalerne på fullt gjorde meg ingenting. Vi tapte mot Larvik i første kampen, og vant de tre neste og endte opp på en tredjeplass, med Vipers og Larvik på første og andre. 

På søndag var jeg tilbake på treningssamling på Lillehammer og våknet til nok en frokost etterfulgt av en siste håndballtrening. Så pakket vi sammen og kjørte hjem til Trondheim. I løpet av de siste fem dagene har jeg kjørt bil i 20 timer, og 15 av dem på to dager. Da jeg kom hjem i huset mitt i går, var jeg utslitt, mer i hodet enn i kroppen. Jeg fikk servert en nydelig middag, og etter det så sluknet jeg egentlig. Først på sofaen, og så gikk jeg og la meg halv ti.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kom på i går morrest at det var den 13.august. Jeg har nemlig aldri kontroll på dager og datoer om sommeren. Men jeg husket at jeg hadde første “skoledag” på BI den 14.august. Så jeg fikk et biittelite panikkanfall da jeg innså at det var i dag. Tenkte jeg skulle få chillen litt når jeg kom hjem, but no. Mer om første skoledag tenkte jeg å si etterpå. Hvis det er noe dere lurer på angående skolen, så bare spør her så tar jeg det med i neste innlegg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg