Treningssamling

God morgen dere! Nå kom jeg akkurat hjem fra en kjapp morgenøkt og sitter her med min andre frokost for dagen. De travle dagene fortsetter, og nå skal jeg straks pakke sammen det siste som skal være med på treningssamling i Lillehammer (på Lillehammer?? nei i Lillehammer sant? wtf. Uansett, det er Byåsen junior elite som har treningssamling, så jeg skal være med dem fram til søndagen. Det er et annet lag enn jeg spiller med til vanlig, og jeg kjenner ikke så mange der, men det går sikkert fint, jeg gleder meg. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg gjør det med blogging der, vil liksom ikke være helt nørd i et hjørne med macen og rosabloggen på treningssamling, men samtidig så vil jeg litt det også haha. Men jeg må faktisk tenke litt på hvor mye plass jeg har. Jeg skal kjøre min bil, med tre andre jenter, med til sammen sikkert åtte bagger, så om det kommer til det punktet at det står mellom å få plass til macen eller håndballskoene så (blir det et hardt valg å ta) må det nesten bli håndballskoene haha.

My errday breakfast – 50 gram havregryn + melk i mikroen på full guffe. Når den har fin konsistens, rør inn en halv most banan + en spiseskje cottage cheese. Topp med kanel, sukker, bringebær og valnøtter. Blir aldri lei.

Vi blogges! ♥

4 kommentarer
    1. Spennende, vi her i området 45 min unna Lillehammer og dog på riktig sier av Mjøsa (hedmarksia) sier på Lillehammer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg