Heltid foran kamera

Hei hei! Da var det mandag igjen, dagen som sjelden blir betegnet som noen kosedag. I dag har jeg vært på farta omtrent hele dagen, og morgendagen blir ikke noe mindre hektisk. Dagen i dag startet med fotoshoot og filming med laget, til et prosjekt som slippes rundt sesongstart. Jeg hadde oppmøte klokka 9 og holdt på foran kameraet i en halvtimes tid. Klokka 10 hadde jeg styrketester, noe som gikk helt ok, men jeg ble litt forbanna der også fordi jeg ikke hadde så mye framgang som jeg hadde håpet 🙂 så jeg kjørte til 3T i 12 tiden og gjorde noen øvelser jeg vil bli bedre i (frontbøy og frivending blant annet). Da jeg kom hjem følte jeg meg bare sykt fascinert og inspirert av styrketrening generelt, så jeg kokte meg en havregrøt og satte meg ned med dokumentaren “Fittest on Earth” på Netflix. Klokka fire var det ny runde med photoshoot for det samme prosjektet, og en time senere hadde vi håndballtrening. I morgen skal vi holde på foran kameraet fra åtte til fire(!!) Og ha håndballtrening klokka fem. Lange dager <3333 Jeg er spent på hvordan resultatet av alle disse timene foran kamera turns out in the end (det bør bli bra haha).

Før jeg forlot mitt andre hjem (3T-Rosten), før i dag, kjøpte jeg med meg en god dose proteingodsaker, som dere ser på bildet under, som jeg vil teste ut. Consider me a fan of these products. 

8 kommentarer
    1. ahh du er så sprek! Inspirerende på en måte andre bloggere ikke er! Du har ikke fokus på å se digg ut, du har fokus på å prestere bra og kjenne lidenskap rundt det å bli god i noe, og så kommer liksom utseende i andre rekke(selv om du ofcourse ser smashing ut også), og det er så digg!! At ikke fokuset skal ligge på rumpe, lår og flat mage, men å være god i noe og oppnå fremgang! Det er jo sånn idrett og trening skal være!

    2. Kan du lage en film der du forklarer hvordan man gjør vanskelige øvelser som for eksempel frontbøy og frivending? Jeg elsker når du blogger om trening og kosthold, så jeg blir utrolig gla om du blogger mer om det!! Også lurte jeg også på hvor mye man burde trene for å starte med ulike proteinprodukter, hvilken effekt de har og når man skal spise/drikke det (før/etter trening)? Jeg ønsker å få mer markerte muskler men vet ikke om intensiteten på treningene mine er høg nok ennå for å begynne med det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg