Dårligere resultat

Finnes det i det hele tatt noe surere enn å gjøre det dårligere på re-testinga, enn den første testen, etter en treningsperiode som i bunn og grunn skulle gjøre deg i bedre form? Én ting er når du går fra en håndballkamp der du spilte skikkelig bra, til en håndballkamp der du kanskje ikke gjorde det like bra, men å få se det svart på hvitt, at jo du har faktisk blitt dårligere form enn du var før sommeren, det kjennes ikke greit. Nå skriver jeg dette innlegget i en god del frustrasjon og jeg har lært at det egentlig aldri er en god ide, men i HELVETTE, jeg er forbanna på meg selv 🙂 

For å forklare da. Vi hadde bip-test før sommeren, og re-test nå etter sommeren. Før sommeren sprang jeg på 11.1 noe som jeg syntes var helt greit. Så i dag så kjentes kroppen helt grei og jeg trodde jeg skulle klare å slå den, men da jeg kom til level 10 så stivnet jeg helt i lårene og det var helt jævlig. Så på 10.4 så ga jeg meg. Jeg måtte seriøst kjempe for å holde inn tårene, så skuffet var jeg. Men det er ingenting å gjøre med nå, så jeg må bare kvele denne frustrasjonen og skuffelsen og get on with my life 🙂 Det kommer flere tester, ingen tvil om det (så det er bare å glede seg til neste?) haha..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Topp HER 

Shorts og sports-bh fra 3T-Shop

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

7 kommentarer
    1. Jeg tror det er helt normalt når du har hatt egentrening i flere uker nå. Før sommeren hadde du jo mange kamper i tillegg til trening, så du hadde på en måte et bedre utgangspunkt før sommeren, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er nå bare min mening:) synes du er flink uansett

    2. Skikkelig nerd kommentar å komme med, men har akkurat hatt forelesning om det så KANSKJE det gjelder deg? Når du møter veggen fortere, kan det være at glykogenlagrene dine ikke var like fulle som sist? Har du spist nok karbohydrater siste døgnet eller har du trent de siste 24 timene?
      Hvis ikke, får du bare trene hardere 😉 hehe.. Hvis ikke, kaan jo det være grunnen? Lykke til med treningen videre uansett!

    3. Ahh det er det verste.. hater bip-test. Men hvis du har hatt en tøff treningsperiode (noe det virker som), kan det hende du er sliten? Og formen må kanskje få tid til blomstre litt, hvis jeg kan si det sånn. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg